یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


در بین سایت ها و وبلاگ های فارسی چند سایت و وبلاگی هستند که جسته و گریخته به فعالیت در زمینه ی کتاب های صوتی می پردازند ولی برای پیشرفت فرهنگ کتابخوانی در کشورمان مخصوصاً در زمینه ی کتاب های صوتی و مخصوصاً در سطح اینترنت به فعالیت و تلاشی بیش از این احتیاج است.

در راستای این هدف فایلی که ضبط و اجرای کتاب های صوتی را به طور مختصر و مفید توضیح می دهد آماده شده تا دوستانی که فرصت و توانی ضبط کتاب های صوتی را دارند از آن استفاده کرده و به ساخت و اجرای کتاب های صوتی بپردازند.

از نظر ما صدای همه ی شما قشنگ هست، اصلاً نگران تن صدا یا تپق زدن نباشید، همین که شما با هر لحن و لهجه و صدایی به اجرا و ساخت کتاب های صوتی بپردازید صدای شما برای همیشه جاودانه شده و برای بسیاری خاطره ای ماندگار خواهد شد!

تمام کتاب های صوتی اجرا شده توسط شما دوستان عزیز، با نام و تخلص مورد نظرتان در سایت www.AudioLib.ir قرار گرفته و به طور رایگان در اختیار همه ی مردم عزیز کشورمان قرار می گیرد فقط لطفا برای اجتناب از موازی کاری قبلا نام کتاب مد نظرتان را باسایت هماهنگ کنید.

برای اجرا و ضبط کتاب های صوتی می توانید از نرم افزار های مناسب ضبط صدا استفاده کنید. در فایل PDF زیر آموزش ضبط و ویرایش صدا با نرم افزار Wave Pad به طور مختصر و مفید همراه با تصاویر مناسب همچنین نحوه ی آپلود کردن فایل های صوتی در اینترنت برای قرار گرفتن در این سایت شرح داده شده است. نرم افزار Wave Pad را نیز می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

 

 

دانلود فایل PDF آموزش اجرا و ساخت کتاب های صوتی

(Download Server: Mediafire Format: PDF Size: 1.3MB)

دانلود نرم افزار Wave Pad برای ضبط صدا

(Download Server: Drirect Link Size: 422KB)

دانلود نرم افزار Wave Pad برای ضبط صدا

(Download Server: 4shared Size: 422KB)

در ضمن در ساخت کتاب های صوتی به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • جهت احترام به قوانین Copyright از صوتی کردن کتاب هایی که در ابتدا یا انتهای آن ها این جمله آمده خودداری کنید: "کلیه حقوق نشر، چاپ، صوتی، الکترونیکی برای ناشر محفوظ است" ولی صوتی کردن کتاب هایی که در آن ها صرفاً جمله ی "کلیه ی حقوق نشر برای ناشر محفوظ است" بلامانع می باشد.
  • موضوعات کتاب هایی که برای صوتی کردن انتخاب می کنید در تعارض با اعتقادات ایرانی - اسلامی و باور ملی و مذهبی مردم کشورمان نباشد و نشر آن آثار از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت بلامانع باشد.
  • درضمن توجه داشته باشید جهت احترام به قوانین Copyright در درصورت درخواست انتشارات، نویسنده یا مترجم مبنی بر حذف کتاب نشر شده، نوشته شده یا ترجمه شده توسط آن ها از روی این سایت، کتاب صوتی مورد نظر سریعا از روی سایت کتاب های صوتی حذف خواهد شد (اتفاقی که خوشبختانه تا به حال کمتر افتاده!).

 

دانلود فایل PDF آموزش اجرا و ساخت کتاب های صوتی

(Download Server: Drirect Link Format: PDF Size: 1.3MB)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 / 8 / 1385برچسب:, ] [ 9:41 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User